Nowość w pojedynkach

 

Witam.

Dzisiaj na forum naszego TW został podany temat.

Z racji na to, że jest możliwość usunięcia tego z forum warto to już teraz przeczytać i przygotować się.

Dzień dobry,

Jak macie świadomość, pojedynki są aspektem gry z którego nie byliśmy całkowicie zadowoleni. Ten rozpada się na dwie części: w obliczeniach wyników i rosnącego rozprzestrzeniania zerowej motywacji pojedynkowiczów w porównaniu do doświadczenia pojedynkowego.
Ze względu na duże zainteresowanie, dziś mam przyjemność ogłosić nadchodzącą aktualizację, aby rozwiązać ten drugi problem.

W przypadku gdy wcześniejsze aktualizacje próbowały rozwiązać ten problem przez dodanie lub ograniczenie czynników zniechęcających do zerowej motywacji pojedynkowej,
to kolejna aktualizacja będzie balansować zero motywacyjne i doświadczenie pojedynkowe .W dużym stopniu opiera się na opinii społeczności, zwłaszcza beta testerów, którzy przyczynili się w naszych dyskusjach do tych wniosków.

Więc bez zbędnych ceregieli, tutaj są planowane zmiany:

Poziomy pojedynków będą ograniczone do czterystu pięćdziesięciu.

Gdy poziom pojedynków osiągnie 450lvl , nie będzie już rósł. Jak zwykły poziom doświadczenia na 150lvlu, będzie nadal otrzymywać doświadczenie pojedynkowe
po osiągnięciu maksymalnego poziomu pojedynków będzie nadal zaliczać się do rankingu pojedynków lecz poziom nie będzie ruchomy.
Pozwoli to pojedynkowiczom o wysokim poziomie doświadczenia (lvlu) na wyzwanie szerszego zakresu celów na całym świecie, więc nie będą ograniczone do kilku stałych przeciwników z puli.

Przegrany pojedynek potrąci trzecią część doświadczenia, które zyskał byś za wygraną z tą samą osobą.

Na przykład, gracz A pokonał gracza B. Jeśli gracz B wygrał, zyskał 90pkt doświadczenia i 30 doświadczenia pojedynkowego. W przypadku przegranej,
nie zyskuje doświadczenia i traci 10pkt doświadczenia pojedynkowego.

Zapobiegnie to poziomowi pojedynku rosnącego wykładniczo z poziomem doświadczenia pojedynkowiczów, którzy są narażeni na innych walczących z dużo wyższymi umiejętnościami i atrybutami punktów. Zapewni również graczom którzy się nie pojedynkują zachować poziom pojedynku bliski poziomowi ich postaci.

Należy pamiętać, że ranking pojedynków będzie nadal opierał się na wszelkim doświadczeniu pojedynkowym z czasu z przed aktualizacji. Innymi słowy, ta zmiana nie ma wpływu na ranking pojedynków.

Aktywny gracz bez pojedynku zapoczątkowanego w ostatnich czterdziestu pięciu dniach straci 1% swojego obecnego doświadczenia pojedynkowego każdego tygodnia.

Raz w tygodniu gracz, który nie miał rywala w ostatnich 45 dniach traci 1% doświadczenia pojedynkowego, pod warunkiem, że jest aktywny.
To będzie powoli zanikać poziom pojedynku byłych pojedynkowiczów, którzy po reskilu rozpoczęli inny aspekt gry.

Motywacja nigdy nie spadnie poniżej 1%.

Gdy motywacja spada do 1%, to nie zmniejszy się dalej i nigdy nie osiągnie 0%. Nadal będziesz mógł się pojedynkować bez ograniczeń.

Omdlenie w pracy nie będzie już pozwalać na 48 godzinną ochronę od pojedynków.

Jeśli zabijesz się uszkodzeniem w pracy, nie będziesz już otrzymywać 48 godzin ochrony od pojedynków.
To jest, aby zrównoważyć skutki tracenia motywacji PvP jak i PvE oraz najniższą możliwą motywację PvP pojedynku.

Zmiany te zadebiutują na publicznej wersji beta w kolejnej aktualizacji, prawdopodobnie pod koniec tego tygodnia lub na początku przyszłego tygodnia.
Mamy nadzieję, że spodoba wam się i będziecie cieszyć się z ich testowania. Zapraszamy do dzielenia się swoimi przemyśleniami w naszym wątku zwrotnym na
forum aktualizacji.

Bądźcie stale najlepszymi i testujcie Zachód!

Diggo

Link do oryginału.
http://forum.beta.the-west.net/showthread.php?t=2634

Wielkie podziękowania dla gracza bartek5g1996 za tłumaczenie !

UWAGA !

To, że mają to wprowadzić na bete to nie oznacza, że tak szybko dojdzie do nas 😉



Jeśli kopiujesz zawartość  strony, proszę wstaw link z którego to kopiowałeś. Napracowałem się nad tym wszystkim.

thewest.1.ufacebook

2 odpowiedzi na „Nowość w pojedynkach

  1. Pingback: Zmiany w pojedynkach | Poradnik-West

  2. E.m..E pisze:

    1. level 450 łapie 320 level – 450 level do jednego worka pvp bobi fortowcy poszukiwacze –

    2. po co pojedynki z pojedynkowiczami jak można stracić 1/3 pkt poszukiwani obijani są bobo fortowcy poszukiwacze i ludzie gorzej ubrani lub z niższymi levelami co za tym idzie mniejsza ilością cech i umiejek – brak opłacalności walki między największymi jak dawniej za najlepszych graczy najlepszy xp

    3. „Zapobiegnie to poziomowi pojedynku rosnącego wykładniczo z poziomem doświadczenia pojedynkowiczów, którzy są narażeni na innych walczących z dużo wyższymi umiejętnościami i atrybutami punktów.”
    – coś Ci się tu pomyliło – uzasadnienie powyżej – teraz gracze są bardziej narażeni mniej doświadczeni i padają w 1-2 pojedynkach omdlewani przez bardziej doświadczonych czasami ich aktywność to raptem 1-2 godziny od możliwości pvp po 24/72h

    4. motywacja 1% jak my nie schodzimy poniżej 85% 🙂

    5. omdlewanie w pracy bez 48h (teraz 24/72h ) i dobrze więcej celów do bicia 🙂

    podsumowując :
    – nowe pojedynki zwiększyły tylko przeciwników dla topki ale zmniejszyły chęć do pojedynków między nimi jak mają do wyboru słabych graczy którzy jednak w większości nie chcą zmniejszać swojego levelu pvp dla przyszłysz zmian np z fortowca w pvp a do tego czasu są obijani,
    – nowe pojedynki ze względu na nowe sety gordon i colin są pojedynkami nie obronnymi
    ( czyli na niskim dmg ) a wyniszczającymi ( czyli na wysokiej stracie hp ) INNO chce tu skorzystać na dopalaczach hp z shopu – co za tym idzie szybkie omdlenia – na plus zmniejszenie karencji z 48h do 24h – ale później przy masówce 2-3 na 1 od razu nowe 24h
    – zepsucie UNIKU – tu największa wada zmiany – z mikro celem do 100 można teraz trafić unik 500-600 czyli młode wilki pvp nie mają równych szans tak samo tzw unikacze
    – nowe rekordy dmg już ponad 800 w 1 strzale – niedługo 4-5k hp to będzie za mało na 1 pojedynek
    – walentynka 2016 pokazałeś set crow czyli zmieniony baker/colin – myślałem że wejdzie coś antyGordon ( cel strzelanie odporność hp ) dla siłaczy ( cel siła uderzenia refleks ) – jednak INNO woli zrobić zamach na Dolinsa Bakera i Colina bo przecież nie mogą gracze mieć np set Dolinsa przez kilka lat skutecznie

    – zmiany w pvp są wprowadzanie komercyjnie nie dla polepszenia PVP

    Polubienie

Dodaj komentarz

Ta witryna wykorzystuje usługę Akismet aby zredukować ilość spamu. Dowiedz się w jaki sposób dane w twoich komentarzach są przetwarzane.