Rzemiosło

Witam.
Dzisiaj postaram się pomóc w wyborze rzemiosła. Pamiętajmy, że każda klasa jest równa, lecz każda służy czemu innemu!

W grze występują cztery klasy rzemiosła do wyboru.

  • Znachor  eksperymentuje ze wszystkim co mu wpadnie w ręce w celu stworzenia eliksirów leczniczych. Te mikstury mogą zostać użyte w celu uzyskania natychmiastowego wzrostu motywacji, punktów życia lub energii.
  • Kucharz polowy jest w stanie z wielu różnych składników, które znajduje przygotować smaczne jedzenie. Ugotowane posiłki mogą być spożyte i dają czasowe bonusy do umiejętności jak np. dodatkowe punkty strzelania lub dowodzenia, a także dodatkowe punkty pracy.
  • Kowal specjalizuje się w wykuwaniu metali potrzebnych do wytwarzania broni, aby wspomóc sojuszników w bitwach o fort i pojedynkach. Wyprodukowane przez niego przedmioty mogą zostać użyte, aby w krótkim czasie podnieść zadawane obrażenia lub bonus w bitwach fort i pojedynkach.
  • Rymarz jest mistrzem pracy w skórze i drewnie. Powstałe produkty mogą być użyte do skrócenia czasu podróży lub uzyskania szybkiego wzrostu prędkości, skrócenia czasu podróży a także bonusu do regeneracji.

Wybór klasy zależy od naszego stylu gry.

Fortowiec– kowal/znachor

Dzięki znachorowi wytworzymy amulety które dodają umiejętności, leki na żołądek regenerujące punkty życia lub inne specyfiki które mają podobne działanie.

Kowal pomoże nam w produkcji olei, smarów, bagnetów itp. dzięki którym zwiększymy zadawane obrażenia oraz chusty do chłodzenia lub łańcucha do broni które dodadzą nam bonusy w czasie bitwy.

Pojedynkowicz – Wszystko się nada, lecz polecam znachora.

Dzięki znachorowi wytworzymy przedmioty które zwiększą nam motywacje do pojedynków oraz takie które dodadzą umiejętności potrzebnych w czasie pojedynku.

Dzięki kowalowi wyrobimy produkty dodające obrażenia.

Kucharz wytworzy przedmioty które zregenerują energie oraz doda potrzebne umiejętności.

Rymarz pomoże nam w pościgu za wrogiem po Dzikim Zachodzie.

Zadania– Znachor/Rymarz/Kucharz

Rymarz pomoże tym razem w wędrówce do zleceniodawców.

Kucharz zwiększy punkty pracy.

Znachor pomoże z motywacją i energią.

Prace– Znachor/Kucharz

W tym przypadku u znachora szukać będziemy jedynie herbaty i prymki, które dodadzą nam motywacje i energie.

Kucharz zagwarantuje nam punkty pracy i energie.

Myślę, że Wam pomogłem. Pamiętajcie, zawsze możecie sprzedawać/kupować przedmioty, które są wam zbędne, lub ich potrzebujecie, lecz wasza klasa rzemiosła nie może ich wytworzyć.

Przedmioty, które może wytworzyć dana klasa znajdziecie Tutaj

Reklamy

Skomentuj

Wprowadź swoje dane lub kliknij jedną z tych ikon, aby się zalogować:

Logo WordPress.com

Komentujesz korzystając z konta WordPress.com. Wyloguj /  Zmień )

Zdjęcie na Google+

Komentujesz korzystając z konta Google+. Wyloguj /  Zmień )

Zdjęcie z Twittera

Komentujesz korzystając z konta Twitter. Wyloguj /  Zmień )

Zdjęcie na Facebooku

Komentujesz korzystając z konta Facebook. Wyloguj /  Zmień )

w

Connecting to %s