Jak dobrze zacząć przygodę w The-West według KyNiuXD

W pierwszym poradniku od KyNiuXD przedstawimy wam, jak skutecznie zacząć przygodę z The-West’em.

Zanim zaczniesz podbijać złe ziemie Dzikiego Zachodu warto się zastanowić nad wyborem serwera gry. Obecnie mamy do dyspozycji 11 światów w polskiej wersji językowej gry:
-Świat 1 (Najstarszy świat, rozgrywka na bardzo wysokim poziomie zarówno na fortach jak i w pojedynkach.)
-Świat 10 (Świat głównie fortowy.)
-Świat 11 (Świat, który ma za jakiś czas zostać skasowany.)
-Arizona (Świat dla graczy ceniących sobie spokój.)
-Blackfoot (Świat na wymarciu.)
-Cheyene (Świat na wymarciu.)
-Dakota (Świat na wymarciu.)
-Huron (Najlepszy świat dla fortowców.)
-Iroquez (Przeciętny świat.)
-Jicarilla (Przeciętny świat.)
-Klondike (Najnowszy świat.)

Jeśli już się zdecydowałeś, na którym serwerze będziesz grał to możesz przejść do kolejnej części poradnika.

Na samym początku gry pojawia się poradnik, który szybko uczy cię najważniejszych zasad rozgrywki. Warto wykonywać wszystkie polecenia, a czasem nawet więcej niż jest od was wymagane. Po ukończeniu poradnika warto się zastanowić co dalej? Generalnie są tu do wyboru dwie opcje:
– budowanie
– zadania

Jeśli wybierzesz pierwszą z nich powinieneś rozdawać cechy w siłę, a umiejętności w budowanie. W ten sposób szybko odblokujesz pracę takie jak rozkładanie torów, stawianie masztów telegraficznych, budowę stacji kolejowej i inne dające dużo exp’a.

Jeśli zaś wybrałeś zadania to powinieneś je wykonywać sumiennie i po kolei. Umiejętności i cechy rozdawaj jeśli nie możesz wykonywać jakiejś pracy lub jest duże ryzyko omdlenia. Najważniejsze to nie odkładać zadań na później.

KyNiuXD

Reklamy

5 odpowiedzi na „Jak dobrze zacząć przygodę w The-West według KyNiuXD

  1. Anonim pisze:

    Ale Kyniu się na tym napocił… Dziki, po co wstawiasz takie coś na swoją stronkę?

    Polubienie

    • wojcieszy pisze:

      Ponieważ nie było poradnika o początku przygody. Jeśli będę miał czas to może sam coś lepszego napisze. Jak chcesz to możesz ty to zrobić.

      Polubienie

  2. kyniuxd pisze:

    Anonim taki kozak :p

    Poradnik pisałem dla thewesttimes.wordpress.com i miał to być test. Wojcieszy chciał umieścić go na swojej stronie, a ja się zgodziłem. Jak skończę pisać dla wojtka poradniki o fortach, przygodach i pojedynkach to obiecuję ci, że rozwinę ten test-poradnik o starcie w TW.

    Polubienie

  3. Trochę zniesmaczony pisze:

    Cheyenne na wymarciu? Obecnie toczą się tam bitwy, codziennie na kompletach na małych fortach (a i sporo osób się nie dostaje). Jeśli jica jest przeciętna, a s10 fortowy to ja jestem Adam Małysz.
    Pozdrawiam.

    Polubienie

Komentujesz korzystając z konta WordPress.com. Wyloguj /  Zmień )

Zdjęcie na Google+

Komentujesz korzystając z konta Google+. Wyloguj /  Zmień )

Zdjęcie z Twittera

Komentujesz korzystając z konta Twitter. Wyloguj /  Zmień )

Zdjęcie na Facebooku

Komentujesz korzystając z konta Facebook. Wyloguj /  Zmień )

w